Filmy, recenze, obsahy

KOMENTÁŘ: Takže "matka" je mrtvá? To jako vážně?

2. dubna 2014 v 1:11 | Myší královna
Můj hloupý zvyk je omílat něco na Facebooku pořád dokola a pak ukojit svou nezkrotnou grafomanskou touhu článkem na Blogu. A udělám to i dnes.

Zrovna jedeme číze.

24. ledna 2013 v 8:00 | Myší královna
Není to zrovna šálek kafe ala autorský blog, ale tohle sem musím dát. Podle Reflexu by se za takové video nemuseli stydět ani jehovisti, podle mě ani dobře uležení komunisti...
Znáte poslední hit internetu: virální náborové video do Mekáče? Poprvé jsem to přehlédla, ale nakonec jsem nelitovala pěti investovaných minut života. Na internetu se objevilo pár čuprkárních odpovědí. Pro ty, co nejsou v obraze: v pětiminutovém videu fiktivní studentka Katka s pár lidmi, které asi posbírali na pracovním úřadě na poslední chvíli, předvádí velmi špatně hraný pracovní výcvik. V průběhu videa, na nějž najdete odkaz výše, zazní několik velmi legračních hlášek:

- Zrovna jedeme cheese.
- Počkej... zapomněla jsi na okurku...
- Nezapomínej, že je nutné dodržovat všechny postupy.
- Snažíme se dělat rozpis tak, aby vyhovoval oběma stranám, ale každý musíme jednou ustoupit.
- Jsem si každý den jistější.
- Ode dneška smíš nosit žlutou jmenovku!
- Tady s žádným stereotypem nepočítej. Máš tady dost času se rozvíjet.

Nyní zde uvádím pár PARÁDNÍCH MONTÁŽÍ, které mě zaujaly a dostatečně rozesmály - zdroj: FB stránka "Černý humor".
Včetně aktuální narážky na prezidentské volby:

Na okurky pozor!!!

A ta největší bomba, co se JPG týče....

A fanfára na konec! Legendární události si přece zaslouží hitlerovské video z Pádu třetí říše! Posaďte se a pořádně rozdýchejte, tohle vaše bránce nepřežijí.

A co vy? Půjdete pracovat do Meka? Přesvědčilo vás video?

Nejlepší fesťáky tuto sezónu

29. června 2011 v 18:00 | Myší královna
Čau lidi,

dneska vás unudím tím, co mě letos zaujalo v nabídce kulturního vyžití. Nabídka festivalů se pořád zvyšuje a zvyšuje, takže si už může najít každý letní program podle svého gusta. Jiná věc je na to mít, žejo...

Vítejte ve filmovém ráji!
Já si teda nenechám ujít to, co je pro lidi v našem okrese skoro modla. Jako podnikají muslimové pouť do Mekky, tak se sjíždí místní alkoholikové a umělci na Letní filmové škole v Uherském Hradišti. Letošní témata jsou: Rumunská filmová tvorba, 11. září a terorismus, Aki Kaurismäki (Japonsko), Emir Kusturica (Bosna), francouzský film po 2. sv. válce, Billy Wilder, japonské pinku filmy, třetí republika, atd. Celý program na odkazu výše. Na stejném odkaze si můžete objednat taky akreditaci (od 250,- Kč/den, závisí na typu slevy a délce pobytu) a ubytování (od 90,- Kč).

Ostravské barvy se rozzáří jako každý rok
Letos to bude žít taky v Ostravě. Na festival Colours of Ostrava zavítá totiž Yann Tiersen, kterého znají filmoví fandové jako tvůrce známých soundtracků, například k filmům Amélie z Montmartru nebo Good Bye, Lenin! Z těch známějších jsou to Květy, Marsyas, Nightwork, Prago Union, Sto zvířat nebo moje milovaná, znovuzrozená Vltava. Permanentka od 850,- Kč/den.

Brutálně!
Brutal Assault asi nemusím mnoha lidem též představovat, i když patří k tě méně známým. Napsala bych víc, ale kapely, jejihž tvorba se popisuje slovem "blití" moc nemusím. Z výpisu znám akorát tak Motörhead a As I Lay Dying. Jo, a ještě Sepulturu a Debustrol. Myslím si ale, že kdo má tuhle muziku rád, stejně ví, o čem tenhle festival je. Prostě ten, kdo má rád všechno od metalu po tvrdší žánry, BA si užije. =) Permice od 1.300,- Kč e-vstupenka a rezervace, 1.500,- v kamenném předprodeji. POZOR! Držitelé průkazu ZTP zaplatí za celé tři dny jen 800,- Kč.

Český Woodstock
Trutnov Open Air je, mám dojem, cíl spousty hipísáků v ČR (pomineme-li filmovku). Takže z těch známějších vykopávek: Kryštof, Sunshine, Katarina Koščová, Volant, Charlie Straight, Brutus (znáte z Comebacku). Jinak co by to bylo za Woodstock, kdyby chyběli Velvet Underground REVIVAL (jsem nevěděla, že to i existuje... týjo!) Sto zvířat, Vltava, Hudba z Marsu (hihihi), Dukla Vozovna (máááárihuana a rakenroool), Civilní Obrana, no prostě si počtěte na officiálu, ale musím se přimluvit: výběr je opravdu velký a mít 980,- Kč navíc, tak jdu do toho! Jenže je to daleko: Trutnov, no. :-(

Oupn ééér
Open Air Festival je vhodný, jak řeknu dopředu, pro rodinky s dětičkami, které jako na spoustě jiných festivalech neplatí ani ň. Tyto rodiny mají dokonce bokem svůj vlastní kemp. Taky cena je sympatická, kolem tisícovky, dočítají se slevy na ISIC a ZTP. Program je pestrý, z těch komerčnějí známějších Chemical Brothers, Koblížci, Tata Bojs, Chinaski. Podstatným hostem ke zmínění jsou Good Charlotte.

Pro lidi i mimoně
Málem bych zapomněla na Rock For People! A možná bych zapomněla úplně, nebýt řeč o Chemical Brothers. Vzpomněla jsem si totiž, že jednou z podstatných osobností RFP budou My Chemical Romance, kteří svůj styl dost podstatně změnili, a proto si myslím, že si přítomnost zde zaslouží. Paramore a Pendulum je asi taky zbytečné představovat, protože Pendulum zná každý machr, ať už je nesnáší nebo řere, a Paramore je plné Óčko. Asi začnu Bullet For My Valentine, protože jsem nedávno začala poslouchat tak trošku Sum 41 a ti zde hrajou též. Když vyberu z plakátu to, co znám já, tak těch zahraničních moc nezbyde. Česká klišé základna Buty, Kryštof, Divokej Bill, Tata Bojs asi nemá cenu ani vypisovat, přesto jsem to udělala. Tomáš Klus, ten teda nevím, kde se tam vzal, Wohnout, Sunshine, Xindl X, Polemic, Skyline, Sto Zvířat, Prago Union, BLÁ BLÁ BLÁ. Já bych se teda zabavila, ale nebudu to říkat nahlas...
Ještě jsem nenapsala ceny: čtyřdenní do 1.800,- Kč a jednodenní do 1.600,- Kč. Zvýhodněné ceny pro držitele ZTP a doprovod vozíčkáře.

Kam se nacpe Rytmus, tam to chcípá
...takže doufám, že účastníci Hip Hop Kempu přežijí. Přijede totiž Kontrafakt (měla jsem za to, že s nimi nefunguje, ale u profilu je jeho fotka, takže asi JO). Nebudou samozřejmě chybět Prago Union. Indy & Witch je taky název, který mi jako neposluchači hip hopu COSI říká (taky mi cosi říká, že se dávno rozpadli, ale neřeším to). H16, Tafrob. Velkými písmeny METHODMAN & REDMAN, pak ňákej, pro mě neznámý M.O.P (už vím, co jsem chtěla dneska v drogerii). Zbytek si přečtěte na webu, omlouvám se, ale nehci vypichovat interprety, které neznám. Jinak, co se cen týče, nejlevnějc ji můžete koupit ještě v červnu za 1.200,- Kč, v červenci o stovku dražší. V srpnu za ni dáte stejně peněz jako na místě: 1.400,- Kč.

Asi jsem nepotěšila ty, kteří se chtěli dozvědět o festivalech víc. Doufám, že jsem ale nezapomněla na žádnou důležitou akci. Kdyby přece jo, tak napište do komentářů. Taky pokud jste se některé z těchto akcí v minulosti zúčastnili, určitě uvítám váš názor.

Adieu.

Kris
(kid.psanecZAVINÁČseznam.cz)

The Social Network (2010) Recenze

15. listopadu 2010 v 10:32 | Myší královna
Upřímně řečeno, když jsem o tomto filmu nedávno psala na blog, byla jsem si jistá, že půjde o boom. Facebook je přece předmět každodenní činnosti většiny, ne-li všech z nás. Čekala jsem, že do kina se na něj lidi pohrnou. A výsledek?

Pád (The Fall) 2006

28. září 2010 v 19:40 | Myší královna
Právě jsem dokoukala na film. =) Jak je vidět v nadpisu, jmenuje se Pád a byl natočen v roce 2006.

V nemocnici pobíhá malé děvče s rukou v sádře, které se jmenuje Alexandria. Náhodou narazí na člověka, filmového kaskadéra Roye, jenž ochrnul po pádu z mostu. Po nehodě se s Royem rozejde přítelkyně od filmu a jelikož nemá Roy už proč žít, rozhodl se spáchat sebevraždu. Jediná možnost, jak získat prášky pro zabití se, je právě Alexandria. Proto začne zvídavé Alexandrii vyprávět příběh o banditech mstících se za své osudy a osudy svých bližních. Uprostřed příběhu však přestane vyprávět a žádá Alexandrii o krádež morfia. Alexandria, vžívající se do příběhu až příliš nezdravě, je pro pokračování schopná udělat cokoli a vůbec si neuvědomuje, že celý příběh je jen Royova záminka.

Tenhle film není náročný na přemýšlení a já osobně jsem jej obrečela. Muž, pro kterého nemá život smysl a dívka, která se o něj opírá a cítí v něm mrtvého otce, jsou zdánlivě nesourodá dvojice, avšak i taková dokáže rozplakat. Příběh, promítající Royovo zoufalství, jehož konec přináší pomstu, smrt,  zamyšlení nad smyslem života.

Jaký je vůbec smysl života? Co je to život a co pro něj lze obětovat? Stojí život za oběť nebo je sám život obětí?

Trailer pro film Pád v angličtině. Nakonec, ani ten český dabing není zlý.