Facepalm č. 13: Vánoční filmy

1. prosince 2013 v 13:18 | Myší královna |  Facepalm
K tomuhle článku mě inspiroval žebříček z filmovezapisky.cz, který jsem zmiňovala už na Facebooku.



Je neděle krátce po poledni, já prakticky celý víkend proválela v posteli s Medvědem a prožrala, protože Medvěd je skvělej kuchař a viděli jsme se po celém jednom měsíci. A když Medvěd o půl sedmé ranní odchvátal do zaměstnání, zůstala tu jen hromada nádobí, jako pokaždé, když je u mě (doma se mi stává, že celý pokoj dokonale uklidím, vyleštím a navoním, a když Medvěd odejde, zůstane v pokoji bordel - ne že by za něj mohl on, ale tak nějak máme sklon vidět jen sebe, když jsme sami doma). Asi je to nějakej jinej Matrix, či co, prostě se to tak děje.

A přinesu si notebook do kuchyně a zjistím, že nemám při tom nádobí na co čučet, což je docela problém, protože ač narozdíl od mé matky spaní při zapnuté televizi zásadně nenávidím, při činnostech, jako je úklid, učení, jídlo nebo skládání origami (občas i při šití, ale to je o ničem, protože singerka přehluší i pračku od sousedů, a to je strašně super, protože když sousedi zapnou pračku, začne mi kytara sama hrát) NUTNĚ POTŘEBUJU zábavnou kulisu. Ale vyberte si, když máte v notebooku všechny série HIMYM, Gilmorovic děvčat a Comebacku, které jste viděli bilionkrát, a pár ne moc dobrých komedií a pár thrillerů a čtyrllerů, na které fakt nemáte náladu. Tak si řeknete: co si tak něco stáhnout nebo pustit online? No jasně, když všude voní vanilková svíčka, svařák, kterým vám pes předešlý večer polil notebook, a když jsou na okně ty papírový vločky a venku docela klemra, tak si pustím nějakou trapnou vánoční chujovinu.

No a obrovský problém nastal, když jsem zadala do Google heslo "vánoční filmy". Vyskočil na mě onen zmíněný žebříček, který musel sestavovat školák podle loňského nebo předloňského nebo každoročního programu TV Nova. Protože sorry, žebříček DOSLOVA TENTO

Číslo 1: Sám doma
Číslo 2: Sám doma 2
Číslo 3: Vánoční příběh
Číslo 4: Vánoční příběh 2
Číslo 5: Mrtvá nevěsta Tima Burtona
Číslo 6: Ukradené Vánoce Tima Burtona...

...nemůže totiž sestavovat nikdo jiný.
Jenomže lidi, to je problém vánočních filmů.
Vánoční filmy jsou sentimentální sračky o tom, jak rodiny drží spolu, jak pečou krocana, jak je Santa hustej a život je boží. Jiná pointa v tom vlastně ani není. Prostě narvat do bedny co nejvíc vymýváren plných sněhu a džinglbelů, a nakonec vše proložit třema zahnutýma zubama a červeným kamionem. Tyhle kulturní vložky jsou dobrý jen k tomu, abyste do sebe s babičkou na Boží hod klopili vaječňák a na Štěpána do sebe futrovali chlebíčky, než odejdete na chlastačku. Fakt je mi líto nás, asociálů, kteří nemáme potřebu se v jednom kuse scházet s rodinou a nikam nechodíme, protože jsme nucení na tyhle sračky doopravdy koukat a brečet nad tím, že dva bezdětní třicátíci stojí pod jmelím. A opakujou to pořád dokola, dokola a dokola, a na závěr roku hodí toho zasranýho Mrazíka, kterého známe všichni zpaměti, ale většina z vás ho chce vidět po milionté první (kromě mě, já ho nesnáším od doby, co jsme ho hráli v dramaťáku). A samozřejmě nesmí chybět vánoční zombie v podobě Popelnice na Juráškovi, jako útěcha pro ošklivý majdy.

Takže žebříček je docela reálnej, ale přejmenovala bych ho spíš na TOP VÁNOČNÍ KLIŠÉ.

Prosím vás, udělejte někdo, kdo se v tom vyzná, pořádnej žebříček vánočních filmů. Takovejch těch, kde je hodně mrtvýho Santy a Arnolda Schwarzeneggera.

Nedivím se, že je na Vánoce nejvíc sebevražd. Důvodem není ani osamělost, ani to, že někdo nedostal pod stromeček mikroskop, jsou to tyhle sračky. Tyhle sračky a "Last Christmas" v každým druhým pořadu. Protože tenhle song už je spíš záležitost jiného blogu. Asi víte kterého.

Na závěr video, kdyby to někdo nestihl.

 


Anketa


Komentáře

1 Verunka T. Verunka T. | Web | 1. prosince 2013 v 13:50 | Reagovat

Jako pro mě osobně je film "Sám doma" klasikou, který se ani po stopadesáté neomrzí a kouknu se na něj mnohem raději, než na Popelku. Je jasný, že v období Vánoc se budou vysílat převážně filmy s vánoční tématikou a bohužel jich není tolik, aby se mohly nějak obměňovat. Jestli máš raději filmy s vražděním Santy nebo kohokoliv jiného a filmy s "Já se vrátím" máš možnost vybrat si z milionu filmů různých žánrů i během vánočního času.
Svádět sebevraždy na vánoční filmy je dost trapný pokus o vtip. Nikdo nikoho nenutí se na ně dívat.

2 myší královna myší královna | 1. prosince 2013 v 14:17 | Reagovat

[1]: A tebe nikdo nenutí se mnou souhlasit. :-)

3 myší královna myší královna | 1. prosince 2013 v 14:18 | Reagovat

[1]: A sorry, ale americký vánoční filmy jsou trapný.

4 Arvari Arvari | E-mail | Web | 1. prosince 2013 v 14:37 | Reagovat

No, nemám ráda americký vánoční filmy, ale prohlásit Nightmare before Christmas, nedejbože Mrtvou nevěstu za americkej vánoční film může snad jen někdo, kdo to nikdy v životě neviděl. A mezi náma, oni je na Vánoce zase tak často nedávají, aspoň já na ně skoro nikdy nenarazím...
Pokud jde o český pohádky, na Tři oříšky pro Popelku jsem alergická (neplést s krásnou černobílou Popelkou, prosím), ale Vánoce pro mě nejsou Vánoce bez Šíleně smutný princezny. Možná je to podle tebe taky vánoční kýč, ale mně je to upřímně jedno. Protože tahle pohádka mi vždycky vykouzlí úsměv na rtech a navodí tu správnou vánoční náladu. A když pro někoho totéž udělají Tři oříšky, tak ať. I když letos možná začnu novou tradici vánočních speciálů Doctora Who... :-D

5 M. M. | E-mail | Web | 1. prosince 2013 v 14:39 | Reagovat

Souhlas, taky z toho dostávám kopřivku. Z tý nálože řečí o obdarovávání, scházení se s rodinou, dobrých skutcích a já nevím čeho... a nakonec člověk zjistí, že je to všechno jen póza, každýho druhýho ty vánoce vlastně pěkně se*ou a lidi se milujou, scházejí a obdarovávají jen z povinnosti. No a do toho dovalí Santa s Váánoce jsou tady, Váánoce jsou tady a "Má takový žahnutý žuby naholu?" a strkám si hlaveň do pusy...
Na druhou stranu - ty filmy jsou většinou pro děti, takže je pochopitelný, že dospělím se to líbit už nebude. Posledně jsem takhle trpěl jako zvíře v kině u animáku a dcera byla nadšená.

6 myší královna myší královna | 1. prosince 2013 v 14:49 | Reagovat

[4]: No taky mě to překvapilo, já snad od Burtona viděla v bedně jen Střihorukáče.

No, pohádky mi nevadí, spíš mi vadí to opakování, ale rozumím tomu, že ten program se jinak stavit nedá. A něčím se ten program ozvláštnit musí, jako každý prázdniny. Nicméně pořád lepší naše pohádky, než ty americký chujoviny. Jsou založený spíš na prostředí, než na nějakým příběhu nebo uměleckým dojmu, ale občas z toho mám fakt hlavu jak meloun.

Šíleně smutnou mám třeba taky nejradši, ale nechávám si ji na svátky. Je to nadčasovej film.

Letos si sesbírám vánoční díly všech dostupných seriálů a proložím to Rybou. :D

[5]: O co šlo? :-D

7 Houp Houp | Web | 1. prosince 2013 v 15:04 | Reagovat

Je fakt, že vánoční filmy jsou plné klišé. Já jen přemýšlím, co má Mrtvá nevěsta společného s Vánoci? :-D
Každopádně já mám ráda Polární expres, protože si myslím, že je tak trochu jinej, i když se v něm klišé taky najdou, ale ty jsou dnes snad všude a Vánoce tak trochu jsou o klišé, ale přesto bývají krásné s těmi správnými lidmi. :))
(Další klišé... nedá se tomu zabránit! O_O  :-D  )
A na pohádky se těším celý rok, protože prostě pohádky jsou pohádky a některé vidím klidně i po stopadesáté! :D
Šíleně smutná princezna nebo Pyšná princezna jsou pro mě takové klasiky. :) A stejně si vždycky u nic začnu zpívat Kujme pikle a nebo Rozvíjej se poupátko. :D
Každému o Vánocích to co chce, kdo se sentimentální americký blafy, nechť se na ně dívá a ti ostatní ať si pustí něco někde jinde. Od čeho je internet nebo DVD? :-D

8 Verunka T. Verunka T. | Web | 1. prosince 2013 v 15:15 | Reagovat

[2]: Neprojevovala jsem svůj nesouhlas s tvým článkem, jen svůj názor.
A nikde netvrdím, že amreický vánoční filmy nejsou trapný. Je to prostě jen věc vkusu. Jsou dobrý filmy, jsou špatný filmy a pak jsou i filmy, ke kterým se člověk rád vrátí a podívá se na ně znovu. O Vánocích těžko můžou dávat v televizi akční filmy se Schwarzeneggerem, protože ať se ti no líbí nebo ne, vánoční filmy a pohádky lidi o Vánocích očekávají. Nikdo tě ale nenutí se na to dívat nebo se rozčilovat nad žebříčkem někoho komu se očividně líbí jiný druh filmů, než tobě.

9 M. M. | Web | 1. prosince 2013 v 15:18 | Reagovat

[6]: Madagaskar - uječený, uřvaný, všichni furt někam padali... měl jsem z toho hlavu jak medicimbál a ještě jsem odcházel totálně hluchej :D

10 myší královna myší královna | 1. prosince 2013 v 15:37 | Reagovat

[8]:K tomu Arnoldovi: http://cs.wikipedia.org/wiki/Hyperbola_%28literatura%29

U toho žebříčku nešlo o obsah samotný, ale o složení.

[7]: Tak já naštěstí doma bednu nevedu, takže jsem odkázána na matku, která televizi používá jako kulisu 24 hodin denně, k veškeré činnosti. Jen pro přehled, v kolika upoutávkách hraje Marriah Carrey? Jen ať vím, na co se připravit, až pojedu k mámě.

[9]: Jééé, Madagaskar je pro mě srdcovka, stejně jako Shrek nebo Harry Potter, protože vyšel, když jsem byla děcko, ale ta uřvanost - to máš pravdu. Ale pokud jsi ročník 83 a výš, tak tomu docela rozumím. :-D Kdybych to viděla poprvé jako "dospělák", asi bych se tomu taky vyhýbala.

11 M. M. | Web | 1. prosince 2013 v 22:53 | Reagovat

[Smazaný komentář] 85!!! C-ha! No... toto!! :D
Když vyšel první Madagaskar, tak jsi byla dítě...? Šmarja... jak je to dávno? :D Tak 6 let, ne? :D

12 M. M. | Web | 1. prosince 2013 v 22:55 | Reagovat

[Smazaný komentář]  85!!! C-ha! No... toto!! :D
Když vyšel první Madagaskar, tak jsi byla dítě...? Šmarja... jak je to dávno? :D Tak 6 let, ne? :D

13 Opti-Mystique Opti-Mystique | Web | 2. prosince 2013 v 11:51 | Reagovat

Miluji miluji miluji klasické a hodně staré české pohádky, jen kvůli nim se těším na Vánoce. Kvůli Šíleně smutné princezně, Princové jsou na draka, Sůl nad zlato, Pekařův císař, Princezna se zlatou hvězdou na čele, Jak se budí princezny, S čerty nejsou žerty... tohle jsou pro mě všechny ty krásné a úžasné vánoční filmy/pohádky, které by měly tomu žebříčku vévodit. :3 Protože i když nejsou zas tak moc vánoční, stejně mám Vánoce spojené jen a jen s nimi. :3

14 myší královna myší královna | 2. prosince 2013 v 11:57 | Reagovat

[12]: 2005, to mi bylo dvanáct, takže mi to ještě připadalo roztomilé. :-D

15 Melanie Melanie | Web | 14. prosince 2013 v 21:57 | Reagovat

Mamka si zrovna včera projížděla program, co budou dávat na Vánoce, a už se rozplývala: "Jééé, budou dávat tohle, a tohle, jé to je takovej pěknej film!" Většinou to byly přesně ty sentimentální rodiiný filmy typu strč si prst do krku a zvracej. Takže moje reakce byla, že celý Štědrý den prosedím u notebooku a budu sledovat American Horror Story a vánoční díly Simsonů, případně slezu dolů, až budou dávat Pyšnou princeznu.

16 Smoke. Smoke. | Web | 18. prosince 2013 v 10:40 | Reagovat

Tohle se mě maličko dotklo; Burtona mám vážně ráda, nejinak tomu je s Mrtvou nevěstou a Vánocemi. Přijde mi to jiné, zábavné a rozhodně bych to nesrovnávala s takovými těmi typickými americkými slátaninami typu "začne to nějakou předvídatelnou zápletkou, potom přijde duch vánoc, všem vleze na srdíčko i na mozek a uaa, všichni se milujou, santa rules, konec..." (Krom toho, že teda na Mrtvé nevěstě fakt není nic moc vánočního.)

17 Ter. Ter. | Web | 18. prosince 2013 v 11:32 | Reagovat

Taky mě napadlo takový článek napsat :D Ale byla jsi rychlejší :P Moc pěkné :)

18 music-germany music-germany | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 11:42 | Reagovat

Pani, takhle dobre jsem se uz dlouho nepobavila :D Skvelej clanek!
Jinak ja na vanocni filmy nekoukam, stejnak nemame zadny programy v telce (bydlime v cizine). Radsi zkouknu moje oblibeny serialy (TLW, 2BrokeGirls) a nebo   to proste cely zaspim :D

19 myší královna myší královna | Web | 18. prosince 2013 v 11:54 | Reagovat

[16]: No jasan, já mám taky Burtona ráda, ale ten žebříček tam tak fakt byl. Ten jsem si nevmyslela.

20 Slazowski Slazowski | 18. prosince 2013 v 12:20 | Reagovat

Celý tenhle blog je trapný. Radši ho smaž. :-) Jsi očividně konzervativní a suchá.

21 lifeisfine lifeisfine | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 12:23 | Reagovat

Ja priam zbožňujem Mŕtvu nevestu Tima Burtona. Ale lepšie je povedať: Ja milujem všetky Burtonovky! A je to pravda. Stará klasika Predvianočná Nočná Mora j veľmi pekne spracovaná, hoci ju nerežíroval on, ale predložil námet. S Johnym Deppom tvoria dobrú dvojicu, pretože Johny je ako stvorený pre šialené role.

22 Choi Mari Choi Mari | Web | 18. prosince 2013 v 12:27 | Reagovat

Já vánoční filmy nemám ráda a americké filmy obecně taky ne. Minulý rok jsem prohlásila, že na popelku se už znovu dívat nebudu a tak naše rodina skončila u Gremmlins a Interview s upírem. Letos hodlám Vánoce trávit dokoukáváním asijských seriálů, jelikož dívat se na jeden film víc než jedenkrát prostě nemůžu. Až na pár pohádek (Krále sokolů si prostě nemůžu nechat ujít, už hrozně dlouho jsem to neviděla) se hodlám o vánocích televizi vyhýbat.
Ale docela by mě zajímalo, jestli americký rodiny mají doopravdy takové Vánoce nebo se při těch filmech taky tak užírají jako my tady. Jo, a já bych řekla, že nejvíc sebevražd je kolem maturit konce školního roku, ale na statistiky jsem nikdy nekoukala.

23 Anne Eyre Anne Eyre | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 13:19 | Reagovat

[20]: Osobně si nemyslím, že je trapný. Třeba má trochu jiný styl psaní, ale kdyby byla konzervativní a suchá, pravděpodobně už by se přesně nad typickým vánočním programem, pohádkami a americkými filmy rozplývala. ;)

A k článku: Mrtvá nevěsta se mi nelíbí, na Sám doma kouknu ráda, pohádky jedině nové, protože ty, co dávají každý rok, znám i pozpátku. A i když možná s tvým článkem souhlasím jen trochu, rozhodně si myslím, že je napsaný dobrým, čtivým způsobem (bod i za to, že z něho milovníku češtiny nekrvácí oči :D), svým způsobem je zajímavý a hlavně mě pobavil. :)
A i když si nejsem jistá, jestli byl něco z toho tvůj záměr, ale hádám, že spíš ne, musím říct, že se mi článek hodil. Ty kratinké blogové výkřiky plné "Vánoce, sníh, pohádky, juhů" už mi lezly na nervy. :D

24 christiiinka christiiinka | Web | 18. prosince 2013 v 13:47 | Reagovat

Některé argumenty, proč jsou téměř všechny vánoční filmy na blití, jsou děravé jako cedník, ale každý má právo na názor. Mrazíka fakt nemusím a filmy, kde je v hlavní roli Santa (ať už živý nebo mrtvý) už vůbec ne, ale třeba na takovou "Popelnici na Juráškovi, jelikož jsem zjevně ošklivá majda" se těším každý rok, protože pro mě znamená závan dětství a patří do mých Vánoc. Přijedu teď domů po dlouhé době, nemám televizi ani nesleduju seriály (a stejně žiju, kdo by to řekl) a společné rodinné čučení na televizi mi přijde jako fajn způsob, jak trávit s rodinou určitý čas, hlavně večer. Pořád se mi to zdá stokrát lepší, než být zavřená s noťasem v pokoji u seriálů, dělat že neexistuju, protože Vánoce jsou komerční, sentimentalita je jen pro slabý a duševně chorý a vůbec dělat že patřím do rodiny není "in" protože všichni na blogu.cz jsou strašně asociální, což je strašně hustý (viz. komentáře a spol.). Nazývat Burtonovky trapnou vánoční chujovinou taky není úplně to pravé ořechové. K Vánocům pohádky a filmy patří a komu je to proti srsti, nechť nezapíná televizi ;-). Docela fajn mi přijdou ty nové pohádky na čt1, některé lepší některé slabší, ale alespoň jsou nové a neokoukané.

25 Slazowski Slazowski | 18. prosince 2013 v 14:04 | Reagovat

[23]: Ptal se Tě někdo na názor k mému komentáři?

26 Bonnie Galactic Bonnie Galactic | 18. prosince 2013 v 14:11 | Reagovat

[3]: A český vůbec ;)

27 Bonnie Galactic Bonnie Galactic | 18. prosince 2013 v 14:11 | Reagovat

[25]: Ptal se tě někdo na názor na tenhle blog?

28 Anne Eyre Anne Eyre | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 14:21 | Reagovat

[25]: Ptal se tě někdo na zcela nepodložený názor na tenhle blog, úchvatně převrácený a nesmyslný, navíc víceméně anonymní? Kdyby aspoň souvisel s článkem, mno. Yup, neuvést kontakt, neukázat, že jsi lepší, ale urážet a honit si ego, to je velmi, velmi hrdinské a mnohem lepší než tenhle blog. :D

29 myší královna myší královna | Web | 18. prosince 2013 v 14:22 | Reagovat

[20]: Jestli já jsem konzervativní a suchá, nechci vidět, jak vypadá podle tebe člověk nekonzervativní a mokrý.

Lidičky, já se nesnažila být nějak jednosměrná. Neříkám, že se na Mrazáka nebo Popelnici taky možná nepodívám. Jsou to prostě klasiky. Jen jsem se zamyslela nad tím, kolik Satan Klausů potřebuje průměrný Čech na Vánoce vidět v bedně? To je vše. Nikoho neodsuzuju, že na to kouká.

30 Desirée Lydon Desirée Lydon | Web | 18. prosince 2013 v 15:02 | Reagovat

Co má Mrtvá nevěsta společného s Vánoci?

31 Viollet Viollet | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 15:15 | Reagovat

Tři ořechy pro popelku do nás nahustili ve třetí třídě při hodinách flétny, pokaždé, co ju fotr slyší, naskočí mu vyrážka na prdeli. Mě naskakuje z amerických filmů obecně a je u rekta, či sou vánoce nebo velikonoce.

32 Kai Kai | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 15:22 | Reagovat

Vždyť v tom seznamu, který jsi tam "zkopírovala z televize NOVA" není žádný Mrazík ani Popelka :D A ano, je to klasika... ale berme to tak, že klasika zůstane klasikou, dokud bude žít generace, která to klasikou nazvala. Kdo ví, třeba za 50let bude Vánoční klasikou Twilight, nebo Noki, či jak se jmenuje ten sobík, které ho teď dávají na každé upoutávce před začátkem filmu v kině, nebo Rise of Guardians, kdo ví :D Ale jinak sentimentu všude dost, tož pravda...

33 *Jessie* *Jessie* | Web | 18. prosince 2013 v 16:12 | Reagovat

[1]: Verunka T.  Souhlasím s tebou bez sama doma si vánoce nedokážu představit :DDD Ten film nikdy neomrzí  :3

34 NikaV NikaV | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 17:44 | Reagovat

Já myslim, že klišé k Vánocům prostě patří. Snad všechny vánoční filmy jsou o tom, jak má rodina držet pospolu, ale nejsou náhodou o tom celkově Vánoce?
Ale nějaký americký vánoční filmy bych úplně klidně z programu vypustila. Takové komedie (například ta, který teď nemůžu přijít na jméno ale souviselo to nějak se světlem) vážně nemusím. A sice by se mezi ně dala zařadit i komedie Vánoce naruby, ale tohle je zrovna film, na který se docela ráda podívám.
Pak se ještě s radostí podívám na naše české pohádky. Vánoční tématika v nich sice není (ve většině), ale stejně patří k Vánocům. Na naše české pohádky se podívám mnohem radši než na něco amerického.
Některé filmy prostě k Vánocům patří. Ať už to jsou pohádky nebo některé americké komedie (ale vážně jenom některé).

35 Zoey Zoey | Web | 18. prosince 2013 v 17:54 | Reagovat

Jelikož už mám toho všemožného opakování všemožných filmů aneb která televize bude mít na Štedrý den větší sledovanost plné zuby, zkusila jsem minulý rok takovou zvláštnost- koukala se jen na vánoční ohrané filmy jen v originále. Takže anglicky nebo francouzsky, na internetu se to dá najít. Bylo to zajímavé, slyšet to zase trochu jinak, a procvičit si moje milované jazyky. Rozhodně doporučuju, a zjistila jsem, že nejlepší je poslouchat animované pohádky- ani ne vánoční, prostě poslouchat anglicky třeba Na Vlásku, nebo další takové ty roztomilé filmíky pro prcky ;-)  :-D Já totiž prcek jsem :D

36 Suki Ashikaga Suki Ashikaga | Web | 18. prosince 2013 v 18:18 | Reagovat

TADY NĚKDO ZAPOMNĚL NA MRAZÍKA!!!! :-D

37 PorcelainePuppe PorcelainePuppe | Web | 18. prosince 2013 v 18:34 | Reagovat

Mám rada vianočné filmy, ktoré majú nejakú myšlienku. Niektoré rozprávky už tiež nemusím a chcelo by to niečo nové. Nové ale určite nie novú americkú komediu, pretoze tie vianocne sú všetky príšerné. :P Pre mňa je každý rok klasika Vianočná koleda. Dúfam, že sa mi podarí zohnať filmovú verziu. :)

38 Ravicu Ravicu | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 18:48 | Reagovat

Velmi pěkně napsané. V něčem souhlasím a v něčem ne, to je asi normální :-D Červené kamiony, Santové a připitomělé vánoční story opravdu nemusím. Vánoce beru jako duchovní záležitost a nemám s nimi žádnej stres, naopak ;-)

39 Seyia Seyia | Web | 18. prosince 2013 v 18:57 | Reagovat

Nemám ráda filmy obecně, je mi celkem jedno na jaké jsou téma. Spím u čehokoliv v televizi, mrazíka a pdobné věci nevyjmaje.

40 T(h)om T(h)om | Web | 18. prosince 2013 v 19:00 | Reagovat

Souhlas. Ideální vánoční filmy jsou ty nejděsivější horory (při kterých slabší jedinci po deseti minutách zešediví a ještě měsíc se budí v psychiatrickém ústavu komplet propocení s děsivým křikem), akční filmy (během nichž z obrazovky cáká krev až na gauč, spárami kolem anténního konektoru se tlačí vnitřnosti a z repráků se lisují oční bulvy), případně hard porno na hranici etiky, zákona a fyzikálních možností. Ten ulepený vánoční marast je zkrátka potřeba adekvátně neutralizovat :-D  :-D  :-D

PS: Psáno s mírnou nadsázkou, ale s o to větším pochopením ;-)

41 Em Zet Em Zet | Web | 18. prosince 2013 v 20:35 | Reagovat

Zrovna film Sám doma mám fakt ráda, miluju ty hloupé zločince, jak jim tam dá na prdel. :-D

42 Thalia Contostavlos Thalia Contostavlos | E-mail | Web | 18. prosince 2013 v 21:27 | Reagovat

Já osobně si myslím, že k Vánocům nějaká ta klišé patří, zrovna ohrané koledy, které mi v nákupních centrech pijou krev, si doma klidně ráda poslechnu.
Na pohádky (a vlastně vůbec na filmy) jsem se ale nikdy moc nedívala a tak se i těm Vánočním vyhýbám. Mrazíka moc nemusím, Sám doma nenávidím a Popelku jsem neviděla snad od osmi. Já osobně mám asi nejradši Christmas Carol od Charlese Dickense, to je pro mě klasika. Jinak ale Tim Burton rozhodně není člověkem, který by vytvářel patentované typicky hollywoodské filmy, takže to se mi nezdá. Jinak, chápu tvoje rozhořčení a zmínku o sebevraždách beru tak, jak byla míněna - jako vtip :)

43 Lů | 18. prosince 2013 v 21:52 | Reagovat

Ježiš,to šmajdova mamka je fakt trapné.. A máš snad něco proti filmům Tima Burtona? ;)

44 Vendy Vendy | Web | 19. prosince 2013 v 9:45 | Reagovat

Mně se ty filmy líbí, ale jejich skladbu by fakt mohli obměnit. Vždyť je tolik krásných pohádek a filmů, které by se daly zkouknout! Sám doma je pohodový film, i když ten kluk mi leze na nervy. Santové v amerických filmech mi tolik nevadí, protože to patří k jejicho kultuře, spíš mi vadí skutečné postavičky v červenobílém, které začínají pobíhat u nás a utiskují a vytlačují našeho Ježíška. Naštěstí Ježíšek má u nás pořád silnou podporu...
Dovedla bych složit nadílku z filmů, které by snad neurazily. Pár vánočních filmečků z tradice bych nechala. Přidala bych film Sněhurka a sedm trpaslíků (sentiment),O Honzíkovi a Mařence (poetický film), Čarodějův učeň (Krabat, Zemanův animák), Perinbabu a Sněhurečku (ruská pohádka). Dobré dětské - Ronja, dcera loupežníka, Mary Poppins, ať si kdo chce co chce říká, a náš kouzelný Lišáci, Myšáci a Šibeničák. A taky Peter Pan! Ten z roku 2003. Z filmů pro pamětníky bych vystřihla nějaké kostýmové, jako třeba Dívka v modrém, nebo Alena. Z našich filmů by se hodily Pelíšky, a nostalgické O věcech nadpřirozených (myslím, že to jsou zfilmované Čapkovy povídky). Přidala bych nenažranou Adélu, co ještě nevečeřela, a třeba Beetlejuice, Střihorukého Edwarda (nevím proč, ale ten film mi připadá vhodný na vánoce), první díl Harryho Pottera, pohádkovou Legendu a taky Městečko Pleasentvile.Jako romantickou oddechovku bych tam vrazila Černého tulipána, nebo i Fanfána tulipána, toho s Philipem Gerardem. A což něco od Austenové? Rozum a cit, Pýcha a předsudek, Persuasion...n výběr je toho dost. Také romantické filmy od Cartlandové jsou odpočinkové. Dáma a lupič, romanťárna, u které se nemusí přemýšlet. Taky by se šiknul nějaký muzikál, což takhle Za zvuků hudby. A z těch rodinných bych přidala film Divoký pony a taky Pan doktor a jeho zvířátka, trochu retro. Trocha romantiky? Třeba Sabrina, variace na popelkovské téma. Nebo Žbluňk, trochu pohádkový film o mořské panně, která se skrzevá lásku v dívku proměnila, ale podobně jako Popelka měla vymezený limit, a tak ho věru nepromarnila... :-D Z těch vážnějších filmů bych dala Jak přicházejí sny, z těch odpočinkových Můj život v ruinách, Moje tlustá řecká svatba, Pod vlivem úplňku, Tootsie, Deník Bridge Jonesové a třeba Bosé nohy v parku.
A nezapomeňme, jako třešinku na dortu, Lásku nebeskou. :-)

45 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 20. prosince 2013 v 21:41 | Reagovat

Sám doma je fajn, pak koukám ráda ještě na Pelíšky, tu černobílou Popelku a...Grinche. Toho musím mít, protože jsem do Vánoc stejný blázen jako Kdovíci. Ale jinak nesleduju podobné filmy jako "rodinné" nebo "na sobotní odpoledne", takže je vlastně ani neznám. A co je na Mrtvé nevěstě vánočního, to nějak netuším.  A Nightmare before Christmas se mi vyloženě nelíbila.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama