The Social Network (2010) Recenze

15. listopadu 2010 v 10:32 | Myší královna |  Filmy, recenze, obsahy
Upřímně řečeno, když jsem o tomto filmu nedávno psala na blog, byla jsem si jistá, že půjde o boom. Facebook je přece předmět každodenní činnosti většiny, ne-li všech z nás. Čekala jsem, že do kina se na něj lidi pohrnou. A výsledek?

Zuckerberg je naštvaný, já zklamaná. Z praktického hlediska se tím filmem dá zabít čas, ale nic víc. Nejzábavnější jsou ajťácké scény. Mark otevře notebook, probudí počítač z režimu spánku (má Widle, ale kdyby znal Linuxy, určitě by je používal) a neváhá hacknout sítě všech kolejí. Vytvoří stránku, která přetíží školní modem a síť se zhroutí. To je jediný moment, který mne doopravdy zaujal. Pozorovat, jak se prasáci z Harvardu baví, zatímco o nich někdo píše na blog čuňárny (abych pravdu řekla, matně mi to něco připomíná), probouzí v divákovi zlomyslnost a chuť udělat to samé -popravdě, vzbudil se ve mně můj starý zájem naučit se programovat.

A kdo z nás by nechtěl postavit web, který by všichni žrali? Z lůzra se stává génius, i když je to pořád to stejné sobecké a mizantropické hovado. Lidi jej poznávají na přednáškách Billa Gatese a zatímco Gates plácá na stupínku o tom, jak stvořil Basic, ostatní se věnují stvořiteli Facebooku.

Navíc, ty drogové scény se nepovedly a byly fakt trapné a nepřirozené.

Zkrátka a dobře, nechápu, jak mohl tento film na ČSFD dostat tak vysoké hodnocení, poněvadž podle mě je to sračka na druhou. Koupit DVD je ztráta peněz a pro ty, co načerno stahují, doporučuji neplacené Rapidshare. Za ty prachy vám to stojí akorát tak za to, aby se na to podíval jiný váš kamarád, který se naivně domnívá, že ten film bude geniální. Stejně jako já před třemi dny.